ماشین آلات ساختمانی
فروش آپارتمان های اداری و واحدهای تجاری در خیابان آزادی تهران _ بصورت نقد و اقساط
ماشین آلات ساختمانی
چهار شنبه 8 مرداد 1393 ساعت 7:5 | بازدید : 1868 | نویسنده : فراسازه حیدری | ( نظرات )

 به نام خدا

دوستان سلام

مقاله این هفته رو یکم با تاخیر براتون گذاشتم.

مقاله در رابطه با ماشین آلات ساختمانی هست که توضیحات جامع و کاملی در مورد ماشین آلات داده.

این مقاله در مورد ماشین آلاتی از قبیل لودر، گریدل، غلطک، غلطک های متراکم کننده ارتعاشی، غلطک های پنوماتیک، غلطک های فولادی صاف، تراکتور، دامپر، بتونیر و سوختگیری و جابجایی ماشین آلات راهسازی توضیحات کامل و جامعی داده و امیدوارم بهتون کمک کنه.

ماشین آلات ساختمانی

ماشین آلات ساختمانی

قسمتی از متن این پروژه ۱۹ صفحه ای را براتون قرار میدم:

لودر:

لودرها به دو نوع چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری تقسیم می شوند. معمولاً با شماره ای که روی بدنه آنها حک می شود قدرت لودرها مشخص می شود.

لودرهای چرخ لاستیکی بسیار متداولتر از نوع چرخ زنجیری است. لودرها از لحاظ شکلی خیلی شبیه تراکتور هستند لودرها به خصوص لودرهای چرخ لاستیکی به علت قدرت مانور فراوان قادرند در طول مسیر کارگاه حرکت کنند و می توانند کارهای مختلفی از جمله بارگیری، بلند کردن و جابجا کردن اشیای سنگین مانند قالب های سنگین، بتن قالب ها، مصالح ساختمانی، پرکردن خندق ها و همچنین حفاری در زمین های نرم و سخت و متوسط را انجام داد ولی همانطور که در شکل مشاهده می کنید از لودرهایش برای دپوکردن و همچنین بارگیری کامیون ها استفاده می شود.


ظرفیت لودرها بسته به جام لودر و همچنین قدرت (سیکل) لودرها می باشند که برای لودرهای مختلف متفاوت است. هر چه ظرفیت جام لودر و همچنین قدرت موتور لودر بیشتر باشد ظرفیت لودر بیشتر می شود با این همه گاهی اوقات قاعده‌ای به نام قاعده ۹۰۰۰ به کار برده می شود که براساس آن در بارگیری از یک دپو، یک لودر لاستیک دار با راندمان ۱۰۰% در ازای ۲۰۰۰ ساعت کار سالیانه، قادر به بارگیری ۹۰۰۰ تن در سال بازاء هر قوه اسب توان موتور می باشد. برای استفاده از این قاعده باید یک ضریب راندمان کار در نظر گرفت. به علاوه اگر قسمتی از وقت لودر برای سایر امور صرف شود. باید یک ضریب کاهش دیگر نیز به کار برد. برای دقت بیشتر یک ضریب دیگر هم برای جبران وقت تلف شده جهت یافتن کامیون ها و وسائط نقلیه ناقل خاک در نظر گرفته می شود.

روش سنتی تخمین میزان کار نیز عبارتست از تعیین حاصلضرب متوسط بار جام در تعداد سیکل عملیات در عرض واحد زمان

در حقیقت می توان از فرمول زیر نیز استفاده کرد.

سیکل کار = سیکل پایه +      ضرایب تصحیح + زمان حرکت ماشین که سیکل پایه در اینجا عبارت است از مدت زمان لازم جهت بارگیری، تخلیه، چهار بار تغییر جهت حرکت به حرکت به اندازه یک مقدار مینیمم. یکی از مزایای لودر چرخ لاستیکی نسبت به نوع زنجیر دار آن قدرت تحرک فراوان آن است این لودرها قادرند در جاده ها با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت حرکت کند. که در جاهایین که فاصله حمل مواد و بازگشت به محل بارگیری زیاد باشد بازدهی لودر چرخ لاستیکی خیلی بیشتر از نوع زنجیر دار آن می تواند باشد. در عوض لودرهای چرخ زنجیری قادر به حرکت بر روی سطح های شیب دار جانبی زیاد حدود ۳۵ درصد و همچنین بالارفتن از شیب هایی حدود ۶۰ درصد می باشد که برای لودرهای چرخ لاستیکی این اعداد برای شیب جانبی حدود ۱۵ درصد و در مورد حرکت روی سطوح شیب دار تا ۳۰ درصد کاهش می یابد. 

مشخصات پروژه:


فروش آپارتمان های اداری و واحدهای تجاری در خیابان آزادی تهران _ بصورت نقد و اقساط https://sites.google.com/site/farasazehgostar/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 125
بازدید هفته : 180
بازدید ماه : 169
بازدید کل : 74429
تعداد مطالب : 133
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

فروش آپارتمان های اداری و واحدهای تجاری در خیابان آزادی تهران _ بصورت نقد و اقساط https://sites.google.com/site/farasazehgostar/

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان  مجتمع های آپارتمانی اداری ، مسکونی و واحدهای تجاری  بهمراه آدرس  http://farasazeh.loxblog.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

فروش آپارتمان های اداری و واحدهای تجاری در خیابان آزادی تهران _ بصورت نقد و اقساط

 






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 133
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 24

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 44
:: باردید دیروز : 125
:: بازدید هفته : 180
:: بازدید ماه : 169
:: بازدید سال : 4375
:: بازدید کلی : 74429